Opšta pitanja

Zašto hemijski tretmani?

Kao alternativa mehaničkom servisiranju, mnogi problemi vezani za vaše vozilo mogu da se reše ili da budu sprečeni korišćenjem Wynn’s hemijskih tretmana koji su efikasni, ekonomični i jednostavni za upotrebu.

Faktori koji utiču na nastanak problema su:

  1. Starost vozila – uvećan broj kvarova
  2. Gust saobraćaj – ubrzano stvaranje ugljeničnih naslaga u sistemu za gorivo
  3. Nova tehnologija motora – veća osetljivost sistema na naslage i prljanje
  4. Moderna tehnologija goriva – savremena goriva su podložnija oksidaciji

Wynn’s je razvio spekatar hemijskih tretmana koji rešavaju ove probleme ili deluju preventivno, smanjujući troškove održavanja i potrošnju goriva. U savremenim vozilima obezbeđuju optimalan rad svih sistema sa fluidima i produžavaju im radni vek a kod starijih vozila pružaju optimalnu zaštitu.

 

10 najvažnijih razloga zbog kojih treba koristiti Wynn's hemijske tretmane:

  1. Ponovo uspostavljaju i održavaju optimalne performanse motora.
  2. Sprečavaju ubrzano propadanje i starenje sistema (npr. staro ulje gubi svoja svojstva - potrebno ga je u potpunosti zameniti novim)
  3. Štite i podmazuju delove
  4. Čiste sisteme blokirane naslagama i prljavštinom (npr. naslage kamenca u rashladnom sistemu)
  5. Sprečavaju stvaranje naslaga na delovima motora
  6. Zaustavljaju curenja
  7. Smanjuju emisiju izduvnih gasova
  8. Sprečavaju ili smanjuju povećanu potrošnju goriva
  9. Sprečavaju sezonske probleme (npr. blokada filtera kod dizela pri niskim temperaturama)
  10. Rešavaju problem lošeg mirisa u vozilu i kontaminacije A/C sistema

 

Šta se dešava ako se sipa pograšan aditiv u pogrešan deo vozila?

Ako se na primer sipa aditv za benzin umesto aditiva za dizel, aditiv će i dalje da ima svoju funkciju, ali značajno umanjenu. Ovo ne bi trebalo da ošteti motor. Proizvođač Wynn’s preporučuje da se dizel gorivo do vrha kako bi se procenat aditiva u gorivu smanjio.

S druge strane, ako se slučajno sipa aditiv za gorivo u ulje motora, opet neće doći do nikakve momentalne štete. Svakako preporučujemo zamenu ulja što je pre moguće jer aditiv deluje na podmazivačka svojstva ulja. Sličan je odgovor za bilo kakvu sličnu situaciju.

 

Da li Wynn’s aditivi mogu da se sipaju u nova vozila?

Postoje Wynn’s tretmani koji se preporučuju za svako životno doba vozila, a pojedini se baš preporučuju za nova vozila. Što pre počnete da tretirate svoje vozilo Wynn’s aditivima nakon prve zamene ulja, to ćete duže čuvati dobro stanje vašeg motora.

 

Da li Wynn’s proizvodi mogu da se mešaju jedni s drugim?

Pojedini proizvodi mogu da se mešaju. Međutim, mešanje tih proizvoda neće doneti bolje efekte hemijskog tretmana.

 

Da li Wynn’s tretmani mogu da oštete motor vozila?

Wynn’s hemijski tretmani su testirani na većini poznatih tečnosti koje postoje na tržištu. Za sada nema poznatog rizika upotrebe ako se poštuje uputstvo.

 

Da li vozilo može postati zavisno od upotrebe hemijskih tretmana?

Ne. Međutim, u zavisnosti od proizvoda, efekti hemijskog tretmana mogu da nestanu nakon nekoliko hiljada kilometara pa se zato preporučuje njihova redovna upotreba.

 

Da li je potrebno dodatno znanje da bi se upotrebio aditiv?

Ne. Otvorite rezervoar za gorivo (ako je u pitanju hemijski tretman za gorivo) ili rezervoar za ulje (hemijski tretman za ulje), sipajte sadržaj boce, zatvorite rezervoar i bacite bocu.

 

Kako se koriste ovi proizvodi?

Wynn’s hemijski proizvodi su vrlo jednostavni za upotrebu. Proverite na etiketi da li ste uzeli odgovarajuće sredstvo, a zatim jednostavno po potrebi sipajte tečnost  u motor, rezervoar za gorivo, ili rashladni sistem. Molimo Vas da pre upotrebe pročitate podatke o proizvodu na etiketi.

 

Može li vaše vozilo da postane zavisno od hemijskih tretmana?

Ne. Međutim, koristan učinak ovih tretmana biće smanjen posle nekoliko hiljada pređenih kilometara, pa se preporučuje redovno korišćenje Wynn’s-ovih proizvoda.

 

Kako deluju hemijski tretmani?

Kada se pomeša sa osnovnim tečnostima u vašem vozilu (gorivo, ulje ili tečnost za hlađenje), Wynn’s hemijska sredstva rešavaju ili sprečavaju da se pojavi problem zbog kontaminacije ili degradacije postojeće tečnosti.

Automobil je soficistirana mehaničko- elektronska naprava. Ipak ona za svoj rad koristi različite fluide bez kojih nema rada motora ni kretanja. Ti fluidi su: gorivo, motorno ulje, rashladna tečnost, kočina tečnosti, vazduh, voda, menjačko ulje.Kada se motor startuje, u automobilu započinje više različitih fizičko-hemijskih rekacija čiji su nosioci fuidi, kao što su: sagorevanje goriva, razmena toplote u sistemu za hladjenje, podmazivanje u motoru, transmisonom i servo sistemu, razmena toplote i isparavanje u klima  sistemu, prenost pritiska u kočionom sistemu.  Za sve ove reakcije odgovorni su baš pomenuti fluidi. Zato je stanje tih fluida i sistema kroz koji se kreću od vitalnog značaja za vozilo.  Za razliku od mehanickih i elektronskih delova vozila, FLUIDI imaju znatno kraći vek i nestabilnija svojstva – podložni su starenju, promeni hemijskog sastava, gubitku svojstava i stvaranju naslaga  što se drastično negativno dražava na motor i procese u njemu. Kao primer navodimo sagorevanje goriva – i pored najkvalitetnijeg goriva ni u idealnim uslovima vožnje nije moguće izbeći stvaranje čađi i ugljeničnih naslaga koje su nusprodukt sagorevanja. One se moraju redovno uklanjati kako ne bi oštetile motor.